środa, 16 lipca 2014

Killer

Witam witam, dziś troszkę nieprzyjemnych spraw. Jak wiecie w regulaminie pisze, że można zamawiać tylko na jednej szablonarni więc prosiłabym żeby stosować się do tego punktu gdyż ostatnio coraz częściej zdarza mi się, że wykonam zamówienie i napracuje się a osoba ma ustawiony szablon z innej strony. Przykro mi, że niektórzy nie doceniają mojej pracy :( Dla was to kolejny szablon a dla mnie 2 h pracy. Proszę więc o przestrzeganie regulaminu.

1 link=nagłówek
2 link=szablon
 
 Zamówienie dla: Nicole Kielak
 Pobierz:

Zamówienie dla: Olik Tomlinson
Pobierz:

Zamówienie dla: HappyAlex
 Pobierz:

2 komentarze:

  1. Wow nawet nie wiem co powiedzieć. Jest taki super. Nie wyobrażałam go sobie takiego pięknego *-* Nawet nie wiem jak Ci podziękować:( Ale dziękuję;*;*;*;*;*;*

    Ps. Jak wróce z wakacji od razu wstawiam go na bloga:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, dziękuję ♡ wydawało mi się, że skomentowałam już wcześniej, ale chyba się nie wysłało. W każdym razie, nie wiem co się stało, ale zamówiłam szablon na bloga give-me-yourself-fanfiction.blogspot.com i jest cudowny, tylko tło posta jest jakby strasznie ciemne i nie umiem tego zmienić, bo ogólnie jestem w tym mało zorientowana, więc zastanawiam się czy nie dałoby się tego jakoś naprawić. Jak czytam na komputerze, to jest jeszcze w miarę widoczne, ale na tablecie jest nieczytelne. Także jakakolwiek pomoc czy rada byłaby mile widziana :D

    OdpowiedzUsuń